مراحل انجام سفارش
1- انتخاب پلن طراحی مناسب
پس از بررسی دقیق پلنهای طراحی سایت و مشاهده دقیق خدمات قابل ارائه، اقدام به انتخاب مورد مناسب کنید. برای بررسی این پلنها و خدمات میتوانید به صفحات تعرفه طراحی و خدمات مدرنت مراجعه کنید.
2- سفارش طراحی
از طریق همین صغحه (بخش سفارش طراحی) و یا راههای ارتباطی دیگر (پایین صفحه) اقدام به سفارش پلن طراحی مورد نیاز خود کنید.
3- پیش پرداخت
با توجه به پلنی که انتخاب کردهاید ابتدا میبایست نیمی از مبلغ اعلامی را به روشهای مرسوم انتقال وجه پرداخت نمایید تا طراحی سایت شما شروع شود.
4- ارسال مطالب مورد نیاز
در این مرحله شما میبایست هر محتوای دلخواهی (مطلب، عکس، انواع فایل، اطلاعات دانشآموزان و ...) را که جهت گنجاندن در سایت لازم میدانید برای ما بفرستید.
۵- بررسی سایت
بسته به اینکه چه نوع پلنی را انتخاب کرده باشید و محتوای ارسالی شما چه حجمی را داشته باشد، پس از 3 تا 10 روز کاری سایت شما آماده میشود. شما از زمان تکمیل طراحی (اولیه) سایت به مدت 10 روز امکان استفاده و تست سایت خود را خواهید داشت.
۶- پرداخت مابقی مبلغ
پس از طی این مدت 10 روزه تست سایت، در صورتی که اشکالی در محتوای سایت از طرف شما گزارش نشد، شما میبایست اقدام به پرداخت مابقی هزینه (نصف باقیمانده) فرمایید. (در صورت گزارش اشکال در محتوا، این اشکالات توسط ما برطرف خواهد شد). لازم به ذکر است که تغییر در طراحی سایت جزء محتوا محسوب نمیشود و در صورت درخواست هرگونه تغییر در طراحی سایت، شامل هزینه اضافی خواهد شد.
۷- پشتیبانی و مدیریت محتوا
در صورت انتخاب پلن مناسب از مزایای پشتیبانی یکساله و همچنین تولید و مدیریت محتوا بهره مند خواهید شد. این فرایند به طور متناوب و مکرر بر روی سایت شما اعمال میشود.